Často kladené dotazy
1. Jak mám postupovat při objednávce hlídání/venčení? Nahoře v menu si zvolíte sekci Objednávkový formulář, uvedete všechny potřebné údaje a my se Vám co nejdříve ozveme s nabídkou vhodných hlídačů, z nichž si zvolíte toho, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
2. Jaký je další postup? Po výběru hlídače si domluvíte osobní schůzku, na které bude přítomen někdo z vedení týmu. Seznámíte nás s Vaším zvířetem a předáte nám veškeré informace ( jak často a kolik krmení zvíře dostává/ jak reaguje na jiná zvířata apod.). Pokud budete se zvoleným hlídačem spokojeni, podepíšeme smlouvu, případně si předáme klíče (u venčení/návštěv) a podepíšeme protokol o předání klíčů.
3. Jak hlídání/venčení uhradím? Po osobní schůzce Vám zašleme emailem fakturu. Úhrada probíhá bankovním převodem, platbu požadujeme předem. Služby není možné hradit v hotovosti.
4. Kdy musím hlídání/venčení uhradit? Je nutné službu uhradit nejpozději 3 dny před začátkem, pokud se jedná o objednávku na poslední chvíli, je nutné zaslat potvrzení o zadání platby na email.
V hlavní sezóně (červen-září a 24.12.-1.1.) je nutné hlídání/venčení uhradit co nejdříve, až po uhrazení je služba pro dané zvíře rezervovaná. Děkujeme za pochopení.
5. Jsou Vaši hlídači a venčitelé prověření? Ano, narozdíl od ostatních agentur každý náš hlídač absolovoval osobní pohovor, má čistý trestní rejstřík a je naším zaměstancem.
6. Je každému zvířeti věnována idividuální péče? Ano, každý hlídač se stará vždy o jedno zvíře, tak aby se mu mohl plně věnovat. Pokud máte však více zvířat, nemusíte se bát, že bychom je rozdělili a o každého pečoval jiný hlídač. Pouze v případě, že by jste si to takto přáli.
7. Krmivo musím zabalit zvířeti s sebou? Ano, zvířeti je nutné vždy zabalit s sebou na hlídání krmivo, na které je zvyklé. Samozřejmě, pokud zvířeti dojde během hlídání, náhradní páníček mu zakoupí nové, stejné značky a druhu. Při předání zvířete mu na základě účtenky krmení proplatíte.
8. Přijede si náhradní páníček pro zvíře a nebo mu ho musím dovézt? Zvíře je vhodné na hlídání dovézt, přejdeme tak zbytečnému stresu. Pokud je to pro Vás problém (např. z nedostatku času,..) je možné domluvit, aby si náhradní páníček zvíře vyzvedl. Tato služba je zpoplatněna´viz. ceník.
9. Bude mě náhradní páníček informovat jak se mému zvířeti daří? Ano, hlídač Vám bude pravidelně posílat zprávy a fotky. Domluvte se přímo s ním jak chcete informace o zvířet dostávat (email, komunikační aplikace, facebook,...).
10. Kde bude moje zvíře po dobu hlídání? Vaše zvíře bude po dobu hlídání ubytováno u vybraného páníčka doma. Samozřejmě pokud je pro Vaše zvíře z nějakého důvodu lepší zůstat po dobu hlídání doma, jsou naši náhradní páníčci připraveni pohlídat ho u Vás.
11. Pohlídáte zvíře po operaci či zraněné? Ano, jelikož v naší databázi hlídačů jsou i profesionálně vyškolené veterinární sestry.
12. Mám dvě zvířata, musím za obě platit plnou cenu? Ne, za druhé zvíře stejného majitele účtujeme pouze 50% z ceny.
13. Jak je to se zrušením objednané služby a storno poplatky?
a. V případě, že dojde ke zrušení objednávky v době delší než 4 (čtyři) dny před poskytnutím služeb hlídače, bude majiteli zvířete vráceno 80% (osmdesát procent) ceny.
b. V případě, že dojde ke zrušení objednávky v době kratší než 4 (čtyři) dny před poskytnutím služeb hlídače, bude majiteli zvířete vráceno 50% (padesát procent) ceny a bude mu účtován poplatek ve výši 50 % (padesát procent) ceny.
c. V případě, že dojde ke zrušení objednávky v den předání zvířete (uskutečnění služeb), bude majiteli zvířete vráceno 25% (dvacet pět procent) ceny a bude mu účtován poplatek ve výši 75% (sedmdesát pět procent) ceny.
14. Musím brát s sebou na hlídání očkovací průkaz? Ano, pokud dáváte na hlídání psa nebo kočku, předejte prosím očkovací průkaz hlídači.